Çelik kapı ürünleri firmaları ucuz çelik kapı

Nisan 3, 2010

Casus Kadının telefon dinlemesi

Kocamı takip etmeye karar verdim. Uzaktan bir akrabamızın oğlu vardı. Kocam onu tanımıyordu onu peşine taktım. Çocuk 1 hafta eşimi takip etti hatta kantinde eşimi saatlerce izledi. Fakat eşimin bir falsosunu görmediğini söyledi. Ben de telefon geldiğini söyledim olanları anlattım. İnanmadığımı söyledim çok sinirlendi aslında bir durum olmasa bu kadar sinirlenmezdi. Ardından bir telefon daha geldi ve kadın benim aptal olduğumu telefonlardan kocama bahsetmemin saçma olduğunu söyledi. İkinci kez şaşırmıştım bu sefer yakalayacaktım. İnternette araştırma yaparken www.sanalcasus.com gördüm. Bu sitede casus telefon, ortam dinleme aygıtları casus yazılımlar, mesaj takip programları da vardı. Ben www.sanalcasus.com dan casus telefon dinleme yazılımı almaya karar verdim çok heyecanlıydım. Artık kocamın kiminle ne haltlar karıştırdığını öğrenecektim. Yazılımı kocamın telefonuna yükledim Hemen ilk günden sonuç aldım. Kocam biri ile görüştüğünde bana mesaj geliyor ben de onun numarasını arayarak görüşmeye katılıyordum. Gerçekten yıkılmıştım. Kocam okuldaki öğrencilerden biri ile beni aldatıyordu akrabamın onu yakalayamaması da son derece normaldi çünkü sıradan bir öğrenci gibi gelip kantinden alışveriş yapıyordu… Öğrencilerle arasının iyi olması da bu durumu iyice kamufle ediyordu. Kocamı hemen boşadım. www.sanalcasus.com sayesinde kötü giden evliliğime son verdim şimdi çok mutluyum. Teşekkürler www.sanalcasus.com ve casus yazılım programı

Yorum Yapın »

Henüz yorum yapılmamış.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da Blog Oluşturun.

